立即关注

关注吉他社公众号

上百G吉他资源,免费拥有!

播放

选择音轨

  • 曲谱信息
  • 歌词
  • 标题:Van God Los

    艺人:Monza

    专辑:Oorgasm Vol. 08

    作词:Monza

    作曲:Monza

    制谱人:thomas_lefebvre@hotmail.com

    指示:www.monza.be

    附注:
    This file is the author's own work and represents his 
    interpretation of the song. You may only use this file for 
    private study, scholarship or research.

    节拍: Moderate ♩ = 130

    注释:keer na keerwerd mijdan weer gezegdde restis goeden jijbent slechtje bent de slechtstevande klasvaak genoegwerd mijdan weerbeloofdde Heergepre-zen, zijgeloofdje bent de traagstevande klasvangodloslaat nu tochdie godloser isniemandinde kosmoshet is zondevande tijdvangodloslaat nu tochdie godloser isniemandinde kosmoshet is zondevande tijdkeer na keerwerd mijdan weer gezegdde restis goeden jijbent slechtje bent de slechtstevande klasvaak genoegwerd mijdan weerbeloofdde Heergepre-zen, zijgeloofdje bent de traagstevande klasvangod loslaat nu tochdie godloser isniemandinde kosmoshet is zondevande tijdvangodloslaat nu tochdie godloser isniemandinde kosmoshet is zondevande tijdvangod loslaat nu tochdie godloser isniemandinde kosmoshet is zondevande tijdvangodloslaatdie godloser isnietsof niemandin de kosmoshet is zondevande tijd
    标记:introverse 1chorusverse 2chorussolochorusoutropiano
    歌曲: Van God Los
    歌词:

    Van God Los Van God Los Monza - Intro - Em C Am - Em Verse1 Keer na keer werd mij dan weer gezegd, de rest is goed en jij bent slecht, je bent de slechtste van de klas. Vaak genoeg werd mij dan weer beloofd, de Heer geprezen, zij geloofd, je bent de traagste van de klas Chorus G D F C Van God los, laat nu toch die God los, er is niemand in de kosmos, het is zonde van de tijd. x2 Verse 2 Duizend maal werd mij dan weer verteld, jij gaat alleen maar voor het geld je bent de duurste van de klas. (terwijl dat zeker niet zo was) Keer op keer werd mij dan weer gevraagd, of ik geloof in na vandaag waarop ik zei dat er niets was Chorus - Solo - D C D C / riff : E D B E D B / G D F C Chorus + 1 x instrumental + 1 x instrumental + fade out Piano

  • 相关吉他谱
  • 完美的淘汰J