立即关注

关注吉他社公众号

上百G吉他资源,免费拥有!

播放

选择音轨

• 曲谱信息
  • 歌词
  • 标题:Here Man

标签: 总谱

艺人:Van Coke Kartel

专辑:Bloed, Sweet & Trane

作词:Francois Van Coke

作曲:Jedd Kossew

制谱人:Shaun Ian Herholdt

附注:
    Here man dis goed om die song te speel!

节拍: Moderate ♩ = 138

标记:IntroVerse 1ChorusVerse 2ChorusBridgeVerse 3ChorusOutro
    歌词:

Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh Op-pad met groot ver-wag-ting en drie van ons sluk suur Het dit op straat ge-koop dis se-ker hoe-kom dit nie werk nie Slaap in die kar slaap min en teen son-op be-gin ons weer Teen die mid-dag was ek uit teen die mid-dag was ek uit Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Word wak-ker op 'n plaas en drie van ons sluk weer suur 'n Drup-pel op pa-pier dis 'n an-der dier dis 'n nu-we uur Lang sto-rie kort loop vas in 'n jong man in kha-ki se vuis Na die eer-ste hou was ek uit Na die eers-ste hou was ek uit Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh Kom by in die po-li-sie sta-sie ve-ter-loos maar brein vol suur Re-ser-vis het tmy op-ge-tel ge-ar-re-steer ge-moer ge-drag op-roe-rig Ek's in 'n sel met dron-kes en teen tien uur kan ons uit en van my sel-maats be-del voor die drank win-kel en se He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien Whoa-oh whoa-oh whoa-oh whoa-oh He-re man dis goed om jou hier te sien

• 相关吉他谱
  • 相关帖子
  • 茗簰娚